.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رشد ۱۹۱ درصدی تشکیل پرونده های تخلف صنفی در مازندران
رئیس سازمان صمت مازندران با اشاره به رشد ۱۹۱ درصدی تشکیل پرونده های تخلف صنفی گفت: طی ۳۶ روز سه هزار و ۶۲۰ پرونده تخلف در استان تشکیل شده است.

به گزارش شمال نیوز، حسینقلی قوانلو با اشاره به تشکیل سه هزار و ۶۲۰ پرونده تخلف صنفی از ابتدای اصلاح قیمت بنزین تا ۳۰ آذرماه در استان گفت: در پی افزایش قیمت بنزین و جهت جلوگیری از هرگونه سو استفاده احتمالی، این سازمان با بسیج کلیه امکانات مبادرت به اجرای طرح تشدید بازرسی از تاریخ ۲۵ آبان ماه کرده است.

وی با اعلام اینکه تا تاریخ ۳۰ آذر ماه و در بازه زمانی ۳۶ روزه بازرسان این سازمان از ۳۷ هزار و ۱۳۲ واحد تولیدی، عمده فروشی و خرده فروشی بازرسی داشته اند، افزود: در مجموع این بازرسی‌ها تعداد ۳۶۲۰ واحد متخلف شناسایی و برای آنها پرونده تخلف تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه کلیه پرونده‌ها جهت صدور رأی به مراجع ذیصلاح ارجاع شده است، تصریح کرد: ارزش پرونده‌های تشکیل شده بیش از ۳۰ میلیارد و ۶۵۶ میلیون ریال بوده است.

قوانلو در ادامه اضافه کرد: در مقایسه بازه اجرای طرح تشدید نظارت بر بازار شاهد افزایش ۱۳۸ درصدی تعداد بازرسی‌ها، ۱۹۱ درصدی تشکیل پرونده تخلف و ۷۸ درصدی ارزش ریالی تخلفات کشف شده بوده ایم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در پایان یادآور شد: در طی این مدت شاهد رشد ۳۱۶ درصد گزارشات مردمی بوده ایم که در همین فرصت از کلیه شهروندان عزیز استان خواهشمندیم در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گران فروشی، عدم درج قیمت، تقلب، احتکار، عدم صدور فاکتور موارد را به تلفن ۱۲۴ اعلام کنند./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.